Neobux Best PTC Site

Kişi ziyaret etti.

3 Aralık 2011 Cumartesi

Harun Kolçak ile Düetler Albümü indir

Harun Kolçak&Bendeniz
Harun Kolçak'ın 90'lı yıllardan itibaren Bendeniz, Aşkın Nur Yengi, Emel gibi sanatçılarla yaptıgı düet şarkıları bir araya getirerek kendimce mini bir düet albümü oluşturarak bunu sizlerle paylaşma gereği duydum. Belki şarkıların birçoğu elinizde mevcuttur ama ben yıne de sıkı bir harun kolçak arşivine sahip biri olarak elinizde olmayanlar da vardır diye düşünürekten böyle bir toparlama albüm haline getireyim diyerekten beğeninize sunuyorum. Umarım beğenirsiniz.. Takipte Kalın!




Harun Kolçak&Aşkın Nur Yengi


  


ALBÜM İÇERİĞİ

- Harun Kolçak&Aşkın Nur Yengi - Bile Bile[1990]
- Harun Kolçak&Bendeniz - Korkuyorum[1994]
- Harun Kolçak&Bendeniz - Seni Ellere Vermem[1994]
- Harun Kolçak&Bendeniz - Sev Biraz[1994]
- Harun Kolçak&Bendeniz - Biri Var[2006]
- Harun Kolçak&Bendeniz - Elimde Değil[1994]
-
Harun Kolçak&Aşkın Nur Yengi - Benimsin[1997]
-
Harun Kolçak&Emel - Deli Et Beni[1994]



hotfile ile indir
http://hotfile.com/dl/115421402/7e9d942/Harun_Kolakla_Detler.rar.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder