Neobux Best PTC Site

Kişi ziyaret etti.

7 Aralık 2011 Çarşamba

Google Eğitim Seti (Türkçe) | İndir | Download |


Beğeninize sunduğum bu  eğitim setinde, gmailgoogle dökümanlar, google takvim gibi google apps uygulamalarını, google adwords ve google adsense'in doğru kullanıldığında nasıl daha fazla kazandırdığı ile ilgili detaylı açıklamaları  bulabilirsiniz.  İçerik videolardan oluşmaktadır.


Google Eğitim Seti dosyasını bilgisayarınıza indirip winrar ile klasörü açtıktan sonra ‘başlat‘ uygulama dosyasına çift tıklayarak eğitimi başlatabilirsiniz. İlk açılışta yaklaşık iki dakikalık kısa bir fragman var. İster sonuna kadar izledikten sonra, ya da isterseniz video bitmeden uygulamanın üzerine tek tıklayın. Yukarıda ekran görüntüsünü verdiğim menü açılacak. İstediğiniz bölüme tıklayarak izlemeye başlayabilirsiniz.


hotfile
http://hotfile.com/dl/136942091/2062647/Google_Egitim_Seti.rar.html


Anahtar Kelimeler:

google seo ipuçları, seo optimizasyonu, google trends, google'da hangi kelime na kadar aranmış, google analytics nedir, pagerank yükseltme taktikleri, pagerank yükseltme ipuçları, google adsense ile para kazan, adsense ile sürekli kazanma teknikleri, bedava adwords kuponu, 150 tl adwords kuponu, webmaster uzman eğitimi, seo eğitim seti, seo optimizasyonu eğitimi, google apps eğitim seti, google adsense eğitim seti, google adwords eğitim seti, internetten düzenli kazanma teknikleri, google kazançları eğitimi, online darphane indir, google kazanç sistemi,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder